-
Novi junaci za novo doba s 3 nova elektrificirana modela do 2025. godine: CUPRA Terramar*, CUPRA Tavascan* i CUPRA Raval*
-
Cilj marke CUPRA: prodavati 500 000 vozila godišnje te globalno prodrijeti na nova tržišta i u nove segmente
CUPRA pruža pogled u buduće verzije trenutačne ponude modela
Terramar, Sitges - Marka CUPRA otkriva svoje uzbudljive planove za budućnost, s novim junacima za novo doba. Vraća se onamo gdje je sve počelo prije četiri godine, u Terramar u Sitgesu, kako bi počela ispisivati sljedeće poglavlje.
Marka je do danas isporučila gotovo 200000 vozila, dok se njezin promet povećao s 430milijuna eura u 2018.godini na gotovo 2,2milijarde eura u 2021.godini, uvelike premašivši sva očekivanja. Marka CUPRA ove godine namjerava udvostručiti svoju prodaju, promet i globalnu mrežu CUPRA Mastera i objekata CUPRA City Garage.
Do 2025. godine marka CUPRA stupit će u novo doba s tri nova, elektrificirana modela - CUPRA Terramar*, CUPRA Tavascan* i CUPRA Raval* - te unaprijeđenom trenutačnom ponudom vozila.
"Večeras pokazujemo cjelokupni portfelj sljedeće generacije junaka marke CUPRA, koji će se na tržište uvesti do 2025. godine", rekao je Wayne Griffiths, generalni direktor marke CUPRA. "Srednjoročni cilj nam je isporučivati 500 000 vozila godišnje te učiniti sljedeći korak međunarodnim širenjem na nova tržišta i prodiranjem u nove segmente. CUPRA Tribe pomoći će nam uostvarivanju svih ovih ciljeva jer ono što je najvažnije su ljudi. Naime, kada se sve zbroji i oduzme, ljudi su ti koji čine marku."
Događaj "Nezaustavljiv impuls" ("Unstoppable Impulse") održao se u Terramaru (Sitges), a događaju su nazočili međunarodni medijski predstavnici, ustanove, partneri te ambasadori marke CUPRA, kao što je nogometašica Alexia Putellas, dobitnica nagrade Ballon d'Or. Predstavnici Volkswagen koncerna te članovi dioničarskih obitelji Piëch i Porsche također su bili prisutni.
Nevjerojatno putovanje marke CUPRA
Marka CUPRA osnovana je 2018.godine s ambicijom potpune promjene suvremenoga sportskog karaktera, a glavni su pokretači bili nekolicina entuzijasta koji su namjeravali preispitati status quo.
Prvo vozilo koje je predstavljalo oličenje ambicije i karaktera ove pustolovne marke bilo je CUPRA Ateca. Ono je jedinstven model u svojem segmentu.
Dvije godine kasnije marka je na tržište uvela model CUPRA Leon, "Kralja Leona". To je bio prvi model marke s bogatom ponudom snažnih motora, baš kao i prvi elektrificirani model marke CUPRA, zahvaljujući svojem plug-in hibridnom motoru s vrhunskim performansama.
Za njim je uslijedio prvi samostalni model marke, CUPRA Formentor. Ovo crossover SUV vozilo ostvarilo je golem uspjeh, a uz do sada gotovo 100 000 primjeraka isporučenih diljem svijeta, trenutačno je najprodavaniji model marke.
Zatim je pod svjetla pozornice stupio model CUPRA Born. Prvo potpuno električno vozilo te savršena kombinacija elektrifikacije i performansi. No vozila su samo dio priče.
Jedan od ključnih elemenata uspjeha marke CUPRA jest CUPRA Tribe. "CUPRA Tribe iz dana u dan tvori samu srž naše marke: revolucionaran stav, buntovan duh i nekonvencionalan način razmišljanja", rekao je Antonino Labate, direktor marke CUPRA nadležan za područja strategije, poslovnog razvoja i operacija. "Danas otkrivamo tko je najnoviji član Tribea: TV Boy. Netko s buntovnim duhom koji ruši granice kako bi sljedeći naraštaj uspio nadahnuti svojom umjetnošću."
CUPRA sada upire pogled u budućnost s junacima za novo doba.
CUPRA Terramar*: prvo elektrificirano SUV vozilo marke
Plug-in hibridna tehnologija pokazala je da je elektrifikacija dio DNK-a marke CUPRA, a količina vozila koja profitiraju od ove tehnologije povećala se i sada predstavlja velik dio ukupne ponude marke. No CUPRA ide još jedan korak dalje.
Do 2024. godine ponuda plug-in hibridnih modela obuhvaćat će još više opcija i veći broj vozila.
Timu će se pridružiti i CUPRA Terramar, sportsko SUV vozilo koje odaje počast Terramaru u Sitgesu, objedinjujući markantne proporcije i impresivan dizajn. Ovo emotivno, sportsko i elektrificirano SUV vozilo povest će poduzeće u samo srce tržišnog segmenta SUV vozila, koji je ujedno najbrže rastući segment u Europi. Proizvodit će se u Mađarskoj, u tvornici Györ marke Audi.
CUPRA Terramar bit će dostupan u verzijama s motorom na izgaranje te s novom generacijom plug-in hibridnih pogonskih sustava koji se odlikuju dosegom od oko 100 km u potpuno električnom modusu.
Ponuda e-HYBRID vozila fokusira se na performanse i suvremeni sportski karakter te predstavlja važan čimbenik u okviru većeg podviga kojim marka CUPRA namjerava provesti svoju revoluciju elektrifikacije.
"Terramar je mjesto gdje je sve počelo za marku CUPRA. Naše novo sportsko hibridno SUV vozilo objedinjuje markantne proporcije i impresivno izveden, dugačak poklopac motora, dok prednji dio u obliku nosa morskog psa osigurava revolucionarnu otpornost i odlučnost za pobjeđivanje", rekao je Jorge Diez, direktor odjela za dizajn marke CUPRA. "Kada pomislimo na to kako će se vozač osjećati, pružamo jedinstveno iskustvo uz najsuvremeniju tehnologiju, i to zahvaljujući konceptu unutrašnjosti koji je usmjeren na vozača. Sve u svemu, to je SUV vozilo dugačko 4,5 m, a DNK marke CUPRA osigurat će da unese revoluciju u jedan od, u pogledu konkurencije, najintenzivnijih segmenata."
CUPRA Tavascan*: ostvarenje sna
Sljedeću fazu putovanja predstavlja CUPRA Tavascan*. Ovo vozilo oličenje je vizije elektrifikacije marke CUPRA i ostat će vjeran konceptualnom vozilu iz 2019.godine. Pojedini elementi dizajna uvelike podsjećaju na konceptualno vozilo CUPRA Tavascan Extreme E iz 2021. godine. CUPRA Tavascan* ne samo da utjelovljuje viziju suvremene elektrifikacije marke, već pruža globalan impuls za marku CUPRA, osiguravajući joj nova tržišta. U prodaju stiže tijekom 2024. godine.
CUPRA Raval*: izaziva konvencije i donosi emocije
Godine 2025. marka CUPRA na tržište će uvesti Raval* - svoj urbani električni model. To je vozilo koje će marku CUPRA odvesti onkraj njezinih tradicionalnih granica. Model Raval* pokreću emocije, a dizajniran je i razvijen za buntovniji električni svijet.
Ovo urbano električno vozilo s pogonom na prednje kotače temelji se na platformi MEB Volkswagen koncerna te predstavlja emotivno urbano vozilo s vrhunskim performansama.
"CUPRA Raval bit će najveći projekt za naše poduzeće u narednim godinama jer predstavlja ključnu kariku u našoj transformaciji u potpuno električnu marku. Predvodimo razvoj u klasterima, obitelj vozila koja će demokratizirati održivu urbanu mobilnost, i to za različite marke unutar Volkswagen koncerna", rekao je Werner Tietz, potpredsjednik marke CUPRA nadležan za područje istraživanja i razvoja.
Ovo vozilo, čija dužina iznosi 4,03 m, junak je održivosti, koji sadrži napredne reciklirane polimere i organski dobivene materijale za pomicanje granica onoga što se može postići te predstavlja ekološki osvještenije vozilo.
Objedinjujući 3D tiskane i 3D pletene pristupe proizvodnji s parametarskim dizajnom, poboljšava performanse i percepciju vrijednosti.
Elegantno izveden vanjski i unutrašnji dizajn pomažu električnom motoru snage 226 KS (166 kW) i baterijskom paketu vozila da poguraju ovo urbano električno vozilo do brzine od 100 km/h za svega 6,9 sekundi te mu osiguravaju doseg do 440 km (u jednoj od verzija dosega).
Dizajniran i razvijen u Barceloni, CUPRA Raval* na tržište će se uvesti tijekom 2025. godine. Njegova proizvodnja planira se u Martorellu, što ovisi o odobravanju programa Strateškog projekta za gospodarski oporavak i transformaciju (na španjolskom "PERTE") za Električna i povezana vozila (na španjolskom "VEC").
*Raval* marki CUPRA predstavlja puno više od samog vozila. To je model koji će demokratizirati urbanu električnu mobilnost. On je emotivan, seksi i zabavan za vožnju, no istovremeno je pristupačan. Dokazujemo da električna vozila ne moraju biti dosadna. Bit će to stupanje nove generacije u našu ponudu vozila", rekao je Wayne Griffiths tijekom događaja Impulse.
Projektom "Future: Fast Forward" poduzeće je stvorilo skupinu od 62 nacionalna i međunarodna partnera koji će pridonijeti tome da se Španjolska preobrazi u europsko središte za električnu mobilnost.
Prije svega nekoliko tjedana, u suradnji s Volkswagen koncernom i partnerima projekta "Future: Fast Forward", poduzeće je predstavilo projekt kojim će se 10 milijardi eura mobilizirati za elektrifikaciju Španjolske. To predstavlja najveće pojedinačno industrijsko ulaganje u španjolskoj povijesti.
"Znamo točno kamo želimo ići, a mogu vam obećati da put nipošto neće biti dosadan. Svaki pojedini model koji uvodimo na tržište predstavlja dodatni korak naprijed na našem putovanju", rekao je Wayne Griffiths. "Ostat ćemo vjerni sebi i biti autentični, to je duh CUPRA Tribea. To ćemo ostvariti na CUPRA način, kao što smo oduvijek i činili. Budućnost je električna. Budućnost je CUPRA."
Tijekom događaja Impulse, marka CUPRA također je dala naznake za to da će se trenutačna ponuda vozila (CUPRA Leon, CUPRA Formentor i CUPRA Born) redizajnirati do 2025. godine.
*Ova su vozila izložbeni automobili koji još nisu u prodaji. Stoga se na njih ne primjenjuje Direktiva 1999/94/EZ.