Istaknute značajke
Prvo potpuno električno trkaće vozilo. Istinski začetnici električnih utrka. CUPRA e-Racer moćno je i tiho električno trkaće vozilo.
Strast koja nadahnjuje utrke.
Vožen. Nemilosrdno ispitivan. Usavršen.
CUPRA e-Racer ispitivan je na stazama sa suhim i mokrim uvjetima. Pa čak i onima prekrivenima snijegom. Vozili smo ga, usavršili te predali u ruke stručnim vozačima i ambasadorima marke CUPRA povodom utrke PURE ETCR. Tko bi se bolje mogao uhvatiti u koštac s ovim izazovom nego Mikel Azcona, Mattias Ekström, Jordi Gené i Dániel Nagy?
POTPUNO ELEKTRIČNA ZVIJER.
Potpuno električno trkaće vozilo otvara vrata novom doživljaju vožnje i novoj definiciji utrka.
Stvoren za natjecanje.
CUPRA e-Racer vožen je i ispitivan u raznim uvjetima.
Oslobođena snaga.
Raspodjela okretnog momenta provodi se neovisno na oba stražnja kotača.
Novo lice utrka
Aerodinamika i performanse određuju oblik kako bi strujanje zraka preko karoserije bilo optimalnije.
Stvoren za natjecanje.
CUPRA e-Racer vožen je i ispitivan u raznim uvjetima.
Oslobođena snaga.
Raspodjela okretnog momenta provodi se neovisno na oba stražnja kotača.
Novo lice utrka
Aerodinamika i performanse određuju oblik kako bi strujanje zraka preko karoserije bilo optimalnije.
Stvoren za natjecanje.
CUPRA e-Racer vožen je i ispitivan u raznim uvjetima.
Oslobođena snaga.
Raspodjela okretnog momenta provodi se neovisno na oba stražnja kotača.
Novo lice utrka
Aerodinamika i performanse određuju oblik kako bi strujanje zraka preko karoserije bilo optimalnije.
Dizajn nadahnut performansama.
Prednji otvori za zrak i branici oblikovani su za stvaranje potisne sile, smanjenje otpora i povećanje prilagodljivosti na stazi.
Natjecanje mu je u krvi.
Dizajn usmjeren na vozača, s naprednom tehnologijom koja omogućava punu kontrolu te se savršeno prilagođava izazovima na stazi.
Potpuno električni servoupravljač.
Aktivira se samo po potrebi, troši manje energije i povećava učinkovitost.
Višenamjensko kolo upravljača.
Mogući su upravljanje radiouređajem ili pumpom za vodu, prijenos podataka tijekom utrke posadi u boksu i još puno toga.
6,5" digitalni zaslon.
Središnji zaslon omogućava nadzor i prijenos relevantnih podataka o električnom sustavu i performansama vozila u stvarnom vremenu.
Tipski odobreno trkaće sjedalo.
Napredna trkaća sjedala tipski su odobrena radi osiguravanja višeg stupnja sigurnosti te poboljšanja vozačeva doživljaja i mogućnosti upravljanja.