Novi e-Racer

Leon Competición

CUPRA E-RACER

Nezaustavljivi impuls za potpuno električne performanse.
Najveća snaga:
680
KS
Najveća brzina:
272
km/h
Ubrzanje (0 – 100 km/h):
3.2
s

Istaknute značajke

Prvo potpuno električno trkaće vozilo. Istinski začetnici električnih utrka. CUPRA e-Racer moćno je i tiho električno trkaće vozilo.

Stvoren za natjecanje.

Predstavljanje marke CUPRA na utrci Pure ETCR.

Nova razina natjecanja.

Stvoren za ostvarivanje najboljih performansi na stazi.

Moćan, a tih.

Snaga do 500 kW, 12.000 o/min i najveći okretni moment od 960 Nm.

Strast koja nadahnjuje utrke.

 

Vožen. Nemilosrdno ispitivan. Usavršen.

 

CUPRA e-Racer ispitivan je na stazama sa suhim i mokrim uvjetima. Pa čak i onima prekrivenima snijegom. Vozili smo ga, usavršili te predali u ruke stručnim vozačima i ambasadorima marke CUPRA povodom utrke PURE ETCR. Tko bi se bolje mogao uhvatiti u koštac s ovim izazovom nego Mikel Azcona, Mattias Ekström, Jordi Gené i Dániel Nagy?

POTPUNO ELEKTRIČNA ZVIJER.

Potpuno električno trkaće vozilo otvara vrata novom doživljaju vožnje i novoj definiciji utrka.

Stvoren za natjecanje.

CUPRA e-Racer vožen je i ispitivan u raznim uvjetima.

Oslobođena snaga.

Raspodjela okretnog momenta provodi se neovisno na oba stražnja kotača.

Novo lice utrka

Aerodinamika i performanse određuju oblik kako bi strujanje zraka preko karoserije bilo optimalnije.

Stvoren za natjecanje.

CUPRA e-Racer vožen je i ispitivan u raznim uvjetima.

Oslobođena snaga.

Raspodjela okretnog momenta provodi se neovisno na oba stražnja kotača.

Novo lice utrka

Aerodinamika i performanse određuju oblik kako bi strujanje zraka preko karoserije bilo optimalnije.

Stvoren za natjecanje.

CUPRA e-Racer vožen je i ispitivan u raznim uvjetima.

Oslobođena snaga.

Raspodjela okretnog momenta provodi se neovisno na oba stražnja kotača.

Novo lice utrka

Aerodinamika i performanse određuju oblik kako bi strujanje zraka preko karoserije bilo optimalnije.

Osvojite stazu.
Za natjecateljske utrke važni su najmanji detalji.
Niska stopa emisija.
Električno vozilo s nultom stopom emisija, optimizirano za manju potrošnju.

Dizajn nadahnut performansama.

Prednji otvori za zrak i branici oblikovani su za stvaranje potisne sile, smanjenje otpora i povećanje prilagodljivosti na stazi.

Spuštenija karoserija, sportskiji karakter.

Nižim ovjesom i širim kućištima kotača poboljšavaju se aerodinamika i stabilnost.

Prednja obloga za manji aerodinamički otpor.

Poboljšan protok zraka stvaranjem zračne zavjese iznad karoserije te inovativnim dizajnom branika i poklopca motora.

Besprijekoran bočni izgled.

Integrirane bočne obloge olakšavaju strujanje zraka duž karoserije.

Iznimno nisko težište.

Baterije su smještene duž cjelokupnog ravnog dna modela CUPRA e-Racer.

Lakši prednji ovjes.
MacPherson prednji ovjes pomaže u održavanju e-Racera ravnim i stabilnim na cesti.
Lakoća agilnosti.
Manja težina bez opruga čini ovo trkaće vozilo još lakšim.
Apsorpcija udaraca.
Ovjes osmišljen za hvatanje u koštac s raznim izbočinama na stazi.
Prilagodljivi stražnji ovjes.
Stražnji ovjes s dvostrukim sponama osigurava fantastično prianjanje na cesti.

Natjecanje mu je u krvi.

Dizajn usmjeren na vozača, s naprednom tehnologijom koja omogućava punu kontrolu te se savršeno prilagođava izazovima na stazi.

Potpuno električni servoupravljač.

Aktivira se samo po potrebi, troši manje energije i povećava učinkovitost.

Višenamjensko kolo upravljača.

Mogući su upravljanje radiouređajem ili pumpom za vodu, prijenos podataka tijekom utrke posadi u boksu i još puno toga.

6,5" digitalni zaslon.

Središnji zaslon omogućava nadzor i prijenos relevantnih podataka o električnom sustavu i performansama vozila u stvarnom vremenu.

Tipski odobreno trkaće sjedalo.

Napredna trkaća sjedala tipski su odobrena radi osiguravanja višeg stupnja sigurnosti te poboljšanja vozačeva doživljaja i mogućnosti upravljanja.

"Ovisan sam o električnim vozilima"

 

Mattias Ekstrom

"Kada u cijelosti iskorištavate snagu od 500 kW i opciju za dodatnu snagu Power Up, u kombinaciji s gumama i cjelokupnim trkaćim formatom, dobivate kombinaciju klasičnog i rallycross utrkivanja. Stoga sam spreman bezbrižno se natjecati s drugima."

Više o ETCR utrkama pogledajte ovdje.